Trobada de Socis, Assemblea General i Concurs Monogràfic Gos d'Atura Català 2021

Cada any, el Club, organitza una trobada de socis amb un dinar de germanor. Sempre és un dia molt especial en què ens retrobem i posem cara als nous socis i, sobretot, dediquem un dia als nostres Gossos d’Atura Català.

L’any passat, però, no es va poder celebrar la trobada de socis degut a la situació sanitària. És per això que, enguany, ens fa especial il·lusió convidar-vos a la Trobada de Socis anual!

La celebrarem el proper dissabte 6 de Novembre, a Mas el Sunyer, masia històrica de Centelles. Totes les activitats es duran a terme en un recinte cobert en cas de pluja. Si la temperatura fos baixa el dinar i l’Assemblea es faran a una sala amb calefaccció.

UBICACIÓ

• Assemblea General de Socis:

A les 17h. En breu us farem arribar la convocatòria oficial.

• Trobada anual de socis:

A partir de les 13h.

Les activitats que tenim previstes són les següents:

• Taller d’etologia a càrrec d’Àngel Casellas (de 13 a 15h)
    • Dinar de socis

Gratuït per als socis i un acompanyant.  Els acompanyants extres o persones que no siguin sòcies han de pagar el preu popular de 5€.

Menú:

Entrants “pica pica” amb embotits de la zona, formatges del país, amanida i truita de patates.

Brasa de carn del país i verdura.

Pa amb tomàquet i allioli.

Postre: Coca de Perafita

• Passeig pels entorns

Farem una passejada amb els gossos pels voltants de la casa, jugant amb ells i disfrutant del paisatge. És un moment de distensió i relaxació on els gossos poden socialitzar i s’ho passen pipa! Sovint, es retroben germans o pares i fills; és molt emocionant!

Per a poder assistir a la Trobada de Socis és imprescindible que feu la inscripció enviant un mail a la Secretaria del Club, indicant el vostre nom, cognoms i número d’assistents. Si us és possible, indiqueu, també, el vostre número de soci, així ens faciliteu la gestió i coordinació de la Trobada.
  • Concurs Monogràfic de Gos d’Atura Català:

El jutge serà el Sr. Demetri Sanz i l’horari serà de 9:30 a 13h.

Inscripcions tancades