Programa XLI Exposició Monogràfica 2022 Gos d'Atura Català

El cap de setmana, 19 i 20 de Novembre, celebrem la 41ª Exposició Monogràfica del Gos d’Atura Català.

Com bé sabeu, és l’exposició de morfologia més important de la nostra raça a nivell mundial, i un dels moments de l’any més esperats, en el que ens retrobem, propietaris, aficionats i criadors del Gos d’Atura Català, convertint el cap de setmana en una veritable festa de la nostra raça, on no sols gaudim dels nostres gossos i la nostra afició sinó que mesurem el nivell dels exemplars actuals.

Com ja és tradició, per a celebrar l’Exposició Monogràfica, ens emmarquem en la Fira de Sant Martirià de Banyoles, referent a casa nostre en ramaderia i races autòctones. Els organitzadors de la Fira ens acullen i ajuden en tot allò que poden i valoren molt la presència del Club, dels socis i particulars que acudeixen amb els seus gossos.

Com en altres anys, ens han reservat un espai molt bonic al costat del poliesportiu, una zona amb gespa. En aquest espai és on hi trobarem el ring per a l’Exposició Monogràfica i la zona de treball per al concurs de diumenge.

A continuació us fem arribar els horaris i les activitats que hem organitzat per aquest cap de setmana:

Dissabte:

A les 8:30h ens trobareu a la taula de secretaria (al costat del ring) per a fer l’entrega de dorsals, juntament amb un obsequi per a cada expositor. És important ser puntuals, doncs hi ha molts gossos inscrits i no volem retrassar-nos amb els judicis.

A les 9h puntualment començaran els judicis

En aquesta Exposició Monogràfica el Jutge serà el Sr. Alex Palacin, Jutge Internacional de la nostra raça, dels grups I i II de la FCI i un altre gran nombre de races.

Com a totes les exposicions, primer es comença per les classes molt cadells i cadells, així que és important que sigueu molt puntuals si teniu un gos d’aquesta classe! Es continua per les classes de campionat de mascles, les classes adultes de mascles i es segueix amb les femelles en el mateix ordre. Finalment es jutgen les classes parelles i lots de cria. Les confirmacions també es fan al final de l’exposició.

L’Exposició es sol allargar fins al migdia, moment en què es fa l’entrega de premis dels millors exemplars.

Dinar:

La fira ens prepararà un dinar per a tothom qui vulgui quedar-se. El dinar es farà a la carpa menjador de la mateixa fira.

El preu és de 20€ per persona. Podeu fer la reserva de places i el pagament quan inscrigueu els vostres gossos o en aquest enllaç.

Activitats 41 Exposició Monogràfica Gos d’Atura Català.

El dissabte a la tarda, com sabem que acabem tots cansats, farem un passeig popular amb gossos després del dinar, on ens podrem relaxar i parlar entre nosaltres tranquil·lament, on aficionats i particulars tindran l’oportunitat de parlar amb diversos criadors i jutges.

Sopar:

Farem el típic sopar de la Monogràfica al Restaurant la Carpa de Banyoles.

El preu és de 25€ per persona. Podeu fer la reserva de places i el pagament quan inscrigueu els vostres gossos o en aquest enllaç.

El restaurant està allunyat de la fira, recomanem fer el trasllat amb el cotxe. Els gossos no podran entrar dins del menjador.

Diumenge:

El diumenge al matí hem organitzat una exhibició de treball amb ramat i Gos d’Atura Català, ja tradició dins la Fira de Sant Martirià. Enguany, tindrem la col·laboració de diversos pastors i pastores amb els seus respectius gossos, tant de territori nacional com de l’estranger!

L’exhibició començarà a les 11:30h i es sol allargar fins al migdia. Realment, és un espectacle veure treballar aquests gossos, amb les ovelles i amb el pastor, fent un gran equip. Des del Club del Gos d’Atura Català, intentem que les proves del concurs siguin fidels al treball real que es fa en el dia a dia dels pastors, evitant l’espectacularitat dels típics concursos. És per això que, la majoria dels participants, treballen a diari amb un ramat i aquest és el seu ofici.

Ubicacions:

A continuació trobareu enllaçades les diferents ubicacions de les activitats del cap de setmana, sempre contant que, dins la fira, hi poden haver petites modificacions d’última hora.

Pàrquing de la Fira de Sant Martirià

Ring Exposició Monogràfica i Concurs de Treball

Restaurant la Carpa (sopar dissabte)

Inscripcions tancades