02 de juliol de 2022 a Mas Cerdà, Centelles

Trobada de socis i amants de la raça i Assemblea General de Socis 2022

El pròxim dia 02 de juliol en el Mas Cerdà a Centelles, tenim una cita tots els socis i amants de la raça Gos d’Atura Català per a celebrar la Trobada Anual de Socis i l’Assemblea General del nostre Club i gaudir d’un gran dia acompanyats dels nostres Gossos.

El Mas Cerdà, casa natal d’Idelfons Cerdà és un paratge màgic on gaudir dels nostres Gossos i retrobar-nos amb tots els nostres amics amants de la raça es fa molt fàcil.
El Club del Gos d’Atura Català, en aquesta ocasió ha organitzat les següents activitats:
* 11:00h Arribada a Mas Cerdà.
* 11:30h Taller de Morfologia Comparativa a càrrec del Sr. Agustí Tonietti, en el qual s’obrirà un debat sobre les principals característiques del Gos d’Atura Català.
* 13:00h Temps lliure, on podrem gaudir d’un passeig amb els nostres Gossos o banyar-nos en la piscina de Mas Cerdà, recordar portar-vos vestit de bany.
Encara que a tots i totes ens agradaria poder-nos banyar amb els nostres Gossos, hem d’entendre que els Gossos NO podran banyar-se en la piscina.
* 14:30h Menjar de germanor.
* 17:30h Assemblea General de Socis

Us esperem a tots i a totes, podeu Inscriure-us fins al 24 de juny.

Preu de les inscripcions:
Soci i un acompanyant …………………….. GRATIS
No socis i /o resta d’acompanyants ….. 5€